Subject: Söödi DP | kinnistu juurdepääsu projekt
From: "Liisi Ventsel" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Kristi Kuuse" <[email-masked]>
Date: Thu, 12 Dec 2024 15:52:59 +0200

Tere!

Lahendamaks Kambja vallas Lemmatsi külas Söödi kinnistu juurdepääsu otse
põhimaanteelt nr 3 on detailplaneeringust huvitatud isiku poolt tellitud
tee eskiisprojekt, milles on kajastatud võimalik lahendus. Palume
Transpordiameti seisukohti esitatud eskiisprojektile.

Eskiis (seletuskiri, joonis, liiklusuuring, arvutused, jm) on leitav siit:
<https://www.dropbox.com/scl/fo/9hso9mfadq4tedv52wg6b/ADjMYQVT5kGQoF3MBBJ6
w6c?rlkey=j1njh9f4ylc7qsgxm7o98cra8&dl=0>
https://www.dropbox.com/scl/fo/9hso9mfadq4tedv52wg6b/ADjMYQVT5kGQoF3MBBJ6w
6c?rlkey=j1njh9f4ylc7qsgxm7o98cra8&dl=0

Jääme tagasisidet ootama.

Lugupidamisega

Liisi Ventsel

Ruumilise keskkonna planeerija

Kutsetunnistus nr 176298

Eesti Planeerijate Ühingu juhatuse liige

+372 507 0562 | [email-masked] <mailto:[email-masked]>

OÜ Hendrikson & Ko | Raekoja plats 9 | Tartu 51004
Registrikood 10269950 |  KMKR EE100039285

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.